We are nowhere and it's now



Är mycket väl medveten om att jag inte har uppdaterat min blogg så ofta som ni kära vänner vill, men jag har som sagt inte riktigt haft tid eller ork för det. När man bor här så springer man runt och tänker och gör så mycket annat, så ni får ha tålamod!  :)

Känns grymt bra att man lyckats äta mc donalds mat två gånger på ett dygn och att man stoppar i sig sötsaker och kakor hela tiden!! Snart äre väl dags att börja träna lite? Annars kommer jag rulla hem!

Helgen var grymt bra! I LOVE LONDON

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag äter precis lika mycket donken som du danni :( helt stört! varje gång jag ser en M skyllt springer jag dit för det finns fan ingen annan "normal" mat här. min tant födar mig med bönor och tomatsoppa...

2010-09-19 @ 19:03:02
Postat av: dd (donken-danni)

åh va bra marty, vi blir feta ihop <3

2010-09-20 @ 00:07:34
Postat av: emmablid

PRECIS vid dörren också, schysst att blockera flyktvägen liksom :(



ställde ett glas över den (spindel i sängen nej tack), sedan fick det bli ett

"ööhm, hey adam, can you help me remove a giiaaant spider from my room? hehe"

THANK GOD att han hjälpte mig, den var seriöst en halvmeter stor

2010-09-21 @ 02:20:12
URL: http://emmablid.blogg.se/
Postat av: emmablid

hemskt söta bilder förresten!

2010-09-21 @ 02:20:24
URL: http://emmablid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0