flume

Älskar att komma hem på tisdgar och kliva in på mitt rum. Allt är ställt på sin plats, kläderna är vikta i fina högar och allt är rent och fint. Bäddad säng och jaa helt perfekt städat. Önskar att jag hade städerska hemma i Sverige också, så grymt skönt det hade varit haha, verkligen skönt att jag slipper städa eller nånting här!

Imorgon blir det stonehenge och bath, kolla på lite stenar kan ju inte vara speciellt kul, men vi slipper ju ialla fall skolan för en dag.

Igår hade jag en vanlig måndag, alltså trött som ett as, och inte alls taggad.. men kvällsmaten gjorde verkligen min dag, kötbullar och pasta!!!! Insåg hur mycket jag gillar köttbullar alltså.. haha!


 


Kommentarer
Postat av: emilia

SAknar dig dani! hoppas allt är bra :)<3



Gissa vilka jag va med i helgen med nur. Båda dina babes ;)

2010-09-22 @ 14:36:33
URL: http://emiliaalarsson.blogspot.com
Postat av: lejla

faan vad chill o ha städerska :)

2010-09-22 @ 19:09:56
Postat av: lovisa

mysig design:=

2010-09-22 @ 19:37:40
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0