life is life

Hej kära bloggläsare, jag lever.. tänka sig! Har precis lagt mig i sängen efter en tuff dag med mycket att göra. Eftersom att idrotten slutar 5 och det tar 2 (?!) timmar för mig att ta mig hem från Barnes vid den tiden (rush hour) så har det varit full rulle sedan jag kom hem från skolan. Imorgon blir det redovisning i svenska som jag hoppas blir bra trots alla problem med presentationen.

Lång dag imorgon också, skola till tjugo i tre, sen efter skolan stannar jag kvar och räknar matte, och om det inte går fantastiskt så går jag på mattestugan!
Roligt blogginlägg som handlar om skola, skola och lite mer skola men det är väl det mitt liv består av just nu!



Bilder på mamma & aleks när dem var här och hälsade på. Mat på pizza express, gott!


Kommentarer
Postat av: marty

saknar dej också danni, jättemycket! åh fyfan va kul det kommer bli att se dej igen! iih ler när jag tänker på vår sataniståterträff! hihi föresten, vet inte om jag kommer vara samma människa när jag kommer hem. jag har levt på cheeseburgare och choklad (ganska mycket chips också) sen jag kommer hit! nej när jag kommer hem får det bli andra bullar! puss på dej <3

2010-11-11 @ 21:16:58
URL: http://martinahoier.blogg.se/
Postat av: Madde

pizza express, mums! fan att ja inte kunde komma nu till hösten =/<3

2010-11-22 @ 11:39:13
URL: http://eraseandrewind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0