lucia

Nu äntligen ska ni få höra från mig igen. Så här ligger det till.. jag har gått och blivit sjuk så här lagom till slutet av resan.. tajmat va? Nja..det hela började igår när jag vaknade klockan 06 på morgonen av att jag knappt kunde svälja, sen var hela söndagen förjädrig, och idag likaså. Så blev alltså ingen skola idag utan har legat ner i sängen hela dagen så jag nästan har skavsår i rumpan. Usch va jag hatar att vara sjuk..ligger här och snyter mig stup i kvarten.. trevligt.. mycket trevligt. (hoppas ni hör ironin!)

Och eftersom att dagen i ära har spenderat liggandes i sängen har jag även hunnit med att se på film, idag blev det Notting hill, som jag även såg i början av denna resa.. men denna gången var det annorlunda. Jag blev överlycklig när dom sa ett gatunamn (kensington highstreet), tänka sig, sett filmen 100 gånger (tack vare Felciia) och aldrig hört att dom sagt det gatunamet. Men idag visste jag precis vilken gata det var! 


richmond hill

Kommentarer
Postat av: felicia

hihihiihihi <3

2010-12-14 @ 17:31:02
URL: http://feliciabaaz.blogg.se/
Postat av: emmablid

sv:jag visste att det var du..första jag tänkte på denna morgon..damn u :(

2010-12-14 @ 20:46:51
URL: http://emmablid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0