I ♥ LONDON

Jag har så fruktansvärt blandade känslor inför hemkomsten imorgon. Ska verkligen bli skönt att komma hem över julen och bara ha det bra där hemma, träffa underbara vänner och familj igen, men samtidigt känns det som att jag ska tillbaka hit efter jul, och fortsätta livet som vanligt här..för detta är ju också mitt hem, eller? Även om skolan här har varit grymt jobbig så kommer jag antagligen sakna det, för skolan är säkerligen precis likadan där hemma, man klagar ju alltid på skolan ändå. Men kommer framförallt sakna friheten här, man lever på så himla annorlunda sätt här än hemma tycker jag. Här försöker man verkligen ta vara på varje dag!

Menmen, även om jag ska hem imorgon och stanna hemma ett tag till framöver så vet jag att jag en dag kommer komma tillbaka hit någon gång i mitt liv.
Fick i alla fall en grymt bra avslutning här i London igårkväll och hade verkligen kul! 

Nu ska jag fortsätta packa och be för att planen går hemåt imorgon då det ska snöa, och har snöat här!  


Kommentarer
Postat av: Emmablid

Sv: tack jag vet, men jag har tröttnat på blogg esse och jag har inte hunnit göra något på den på devote än. blogg esse suger nu för tiden :(

2010-12-26 @ 21:53:38
URL: http://emmablid.blogg.se/
Postat av: Emmablid

Sv: haha jag vet. Underbara leto!

2010-12-26 @ 23:57:42
URL: http://emmablid.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Idag tävlade jag i hästhoppning, det var jättekul och gick superbra :) Sist jag tävlade åkte jag av och fick armbågen ur led, så det var lite nervöst :p Hoppas du också haft en bra dag? Ska du göra något roligt i veckan som kommer? :) Kram!

2012-01-15 @ 16:13:16
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0