1 0 0 DAYS IN LONDON

Idag var det vår hundrade dag i London. Känns helt sjukt, hade någon frågat mig hur många dagar jag har varit här hade jag nästan gissat på 30 för det känns verkligen inte som att vi har varit här så länge. Idag är det i alla fall 10 dagar kvar tills jag kommer hem. Känns verkligen skönt att få åka hem snart, skolan här är ju inte att leka med..
Första delen av Ielts provet avklarat och turligt nog var det också den värsta (tror jag). Så nu har jag bara en historiauppsats, lite debatter, dikussioner och engelskauppsats kvar att göra! INTE ALLS MYCKET JU! :D (hör ironin)Det ska bli så underbart skönt med jullov, och jag kan tänka mig att jag inte är den enda här i London som tycker det. Jag tror att SSL har en fetisch för läxor, prov och inlämningar! 


Bild sen förra vintern!

Kommentarer
Postat av: Linnea

vilken härlig bild danni :)

2010-12-09 @ 06:29:36
URL: http://linneaakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0