until we bleed




Kändes sjukt konstigt men ändå skönt att vakna upp i London, i en helt annan stad, i ett helt okänt rum, i en helt annan familj. Men jag gillar det, sov jätteskönt! I skolan blev det rundvandring och så fick vi våra scheman. Det verkar ju sjukt chill som det ser ut nu! har några sovmorgnar :) Härligt!
Idag hade jag min första kvällsmat med värdfamiljen, förväntade mig värsta maten men fick kyckling och ris! gott faktiskt!
Snart ska jag bädda ner mig i sängen och titta på notting hill,
puss på er kära vänner där hemma!!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

är de skolan?! ;o fan vad naajs!

2010-09-01 @ 08:57:29
URL: http://linneaakarlsson.blogspot.com
Postat av: nicolas

hoppas du har tråkigt :)

2010-09-01 @ 17:23:28
Postat av: MAJSEN

LYKKE LI!<3



Första gången jag kände igen en av dina inläggs titlar.. alternative brud, pft.



Saknar dig.. vet att du knappt klarar dig utan mig där, right? Håll ut kommer snart! ;D<3

2010-09-01 @ 22:45:36
Postat av: Katarina

Tänker på dig älskingen min! Finns alltid här om du behöver mig, det vet du. PUSSAR <3

2010-09-02 @ 12:58:43
Postat av: daniela

haha så söta ni är! :) <3

2010-09-05 @ 17:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0