pace yourself from me

Första dagen tillbaka i skolan efter höstlovet, kändes ganska tungt att dra sig upp ur sängen när man såg regnet ösa utanför fönstret.. men vad gör man?
Nu kom jag hem från skolan för ett tag sen och tar det bara lugnt, om en stund blir det väl att ta tag i pluggandet!

Tiden här i London har gått så fruktansvärt fort verkligen, snart är detta över och då har jag inget att se fram emot längre, ganska tråkigt när det i princip var denna resan man kämpade på för.
Men kom faktiskt på att jag fyller 18 om 4 månader och 11 dagar... inte illa!


bild på mig som lejla tagit.



Kommentarer
Postat av: Emmy

Snygg du är! Skoltrött är jag med! Min 18-års dag är om cirkus 9 månader, lite jobbigare ...

2010-11-09 @ 21:56:25
URL: http://perssonemmy.blogg.se/
Postat av: felicia

fast det var faktiskt jag som tog bilden!

=)

2010-11-10 @ 18:58:38
URL: http://feliciabaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0